Critica la persoana intai

Seria de autor „N. Steinhardt” apare in coeditare cu Manastirea „Sfinta Ana”, Rohia.   Opera integrala N. Steinhardt apare din initiativa P.S. Justin Hodea Sigheteanul, Presedintele Fundatiei „N. Steinhardt”.   Editie ingrijita, studiu introductiv, note, referinte critice si indici de Florian Roatis Repere biobibliografice de Virgil Bulat   „Asumarea explicita si cu obstinatie de catre N. Steinhardt a «statutului» de diletant in critica, dar si in literatura in general, face parte – asa cum a remarcat, printre altii, si Ion Bogdan Lefter – dintr-o autentica si fecunda strategie. Virtutile acestei strategii au fost devoalate de Steinhardt, el subliniind libertatea de miscare pe care i-o asigura raminerea in afara canonului. Steinhardt nu-si va reprima deliciul unor paralelisme si asociatii insolite, de natura sa contrazica gustul public, dar si sa produca satisfactii indenegabile spiritelor rafinate, umblate prin literaturile lumii. Uimitoarele sale comparatii si asociatii provin din cultura sa, fenomenala nu numai prin amploare si diversitate, ci si prin calitatea referintelor.” (Florian Roatis)

SKU: 36256 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Critica la persoana intai

Online Critica la persoana intai aici

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Critica la persoana intai

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand